Serwis Lenovo
Gdzie znajduje się serwis Lenovo?
Serwis Lenovo od 2016 roku realizowany jest przez firmę Hemmersbach, której siedziba zlokalizowana jest w Kobierzycach pod Wrocławiem.
W jakim systemie realizowany jest serwis Lenovo?
Wszystkie urządzenia konsumenckie marki Lenovo realizowane są w systemie Door – to – Door.
Jaki dokument wymagany jest by zgłosić urządzenie na usługę gwarancyjną?
Na terenie Rzeczpospolitej Polskiej obowiązującym dokumentem potwierdzającym legalność, oraz datę nabycia sprzętu jest DOWÓD ZAKUPU (paragon/faktura vat). By zgłosić urządzenie na gwarancję należy załączyć w zgłoszeniu (skan/zdjęcie) dowodu zakupu.
Jaki jest średni czas realizacji usługi gwarancyjnej?
Aktualnie średni czas realizacji usługi gwarancyjnej wynosi 5 dni roboczych.
Gdzie mogę zgłosić urządzenie?
Urządzene należy zgłosić poprzez stronę internetową: https://support.lenovo.com/pl/pl/contactus
Gdzie mogę dowiedzieć się o dostępności części zamiennych lub usług pogwarancyjnych?
Jednym z naszych serwisów pogwarancyjnych jest firma COMP S.A. Serwis ten zajmuje się zarówno usługami pogwarancyjnymi jaki i dystrybucją części zamiennych do naszych komputerów.
Materiał wideo omawiający zagadnienie działania procedur oraz serwisu.
Przygotowany został wywiad w którym Tomasz Stanek opowiada o działaniu systemu gwarancyjnego w firmie Lenovo, o możliwościach zdalnej naprawy komputera przez technika oraz o procedurze naprawy sprzętu:
Grzegorz Figarski podpowiada, jak należy poprawnie zapakować urządzenie do wysyłki, czy powinniśmy wysyłać ładowarkę oraz co w przypadku gdy sami modernizowaliśmy komponenty komputera: